POPPERdesign- Anun Popper

sunnuntai 14. elokuuta 2016

Sunnuntai, hetki puutarhassa

Sielu lepäsi sunnuntain, ruumis kaipaa lepoa. Kierros puutarhassa tekee molemmat. Minun ja jäniksen yya on hyvin yksipuoleinen, tai toimiihan se, minä istutan ja jänis syö. Alkukesästä se söi mun pinaatit, sitä mukaa kun nousi uutta lehteä pintaan. Aamuisin oli punajuuri rivissä jäniksen perssiin kuva.
Nyt se syö mun pavut, ainakin niiden lehdet. No jos mullekkin vähän jää.

 Kasvihuoneessa ei paljoa tänävuonna tapahdu. Tulisko pari tomaattia, noinkun näön vuoksi.
                                                          Ja pari basilikan lehteä.
 Herneitä tuli myös pikkuannos, nam, huomenna töihin salaattiin omasta maasta. Keräsin vitamiinipommit puskasta. Sitten istuin terassilla ja näin kun suruvaippa (sad diaper) kakkasi.
Kaikkea sitä...
Ja mun satavuotta (viimeiset viis ainakin) kestänyt omenapuu-projekti, eli kahden omenapuun istuttaminen raksahti eteenpäin. Löin jo paikkakepit osoittamaan mahdollisten omppupuiden paikkaa.
Kaikki vaan ei synny mullakaan kuin formula-auto



 Enemmän nauttimista ja nykyään lepoa ja tuumailua, kun niska limassa peräsuoli pitkällä vääntämistä. Tai välillä sitäkin, mahtavaa raatamista, ihan vaan kontrastin takia.







Löytöretki itseensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti